JAG...

...får ångest av twitter och facebook ibland. hatar att vara blöt. äter när jag har tråkigt. tränar aldrig längre. kan inte bestämma mig för om jag mår bra eller dåligt av det. har krossat fyra glas på min iphone och bryr mig inte om att byta det längre. gillar inte att försöka sova vilket resulterar i att jag aldrig kan somna. är morgontrött. kollar aldrig på nya filmer eller serier ensam, tröttnar jämt och sätter på en av mina favoritfilmer istället. mina favoritfilmer är bridesmaids, no strings attached och friends with benefits. älskar att vara i skogen, på landet och i sommarstugor. gillar att baka. lagar aldrig mat efter recept. älskar att planera maträtter och kan fundera i timmar. gör sallader i hjärnan när jag inte kan sova (lägg in mig på psyk bara).är sinnessjukt förvirrad. vill ta tag i mitt framtida liv men gör inte det. har massor jag vill skriva men hittar ingenstans att börja. tror min hjärna är ett trassligt trådbo så ska ägna några veckor åt att hitta ändarna på tråden. sedan ska jag fan dra i dem tills pensionen.
 

Kommentera här: