No doubt in my mind where you belong

När du ligger så nära att jag kan känna när du blinkar för dina ögonfransar kittlar mig på kinden. Att det blir ett varmt märke på min axel varje gång du andas ut. När vi sjunker in i varandras famnar som att det är där vi hör hemma och jag känner hur vi båda slappnar av samtidigt. Blir sådär varm och tung i kroppen och känner dina armar lägga sig tyngre och tyngre om mig. Somnar för en gångs skull utan tusen tankar, med ett litet leende och med känslan av att det bara är rätt just nu. Sover som en stock och vaknar utvilad. Väcker dig med pussar i nacken och hör att du ler fast du låtsas sova så jag ska fortsätta. Ligger kvar i sängen i flera timmar och är varandras, har varandra och för den stunden finns bara vi. Vill stanna tiden och ligga kvar föralltid, men det säger jag inte för du säger det först. Det spelar ingen roll vad vi är, vart vi är på väg eller vad vi ska bli för dessa ögonblick är de enda vi behöver. De räcker.