TACK

Har slutat göra viktiga saker senaste tiden. Bryr mig så lite om skolan att jag dunkar mig själv i huvudet ibland när jag måste plugga. Vet ju att jag måste, hittar bara ingen motivation att göra det. Tycker inte att det är viktigt. Har inte tränat på hur länge som helst och inte hetsat om det i mitt huvud en enda gång. Mitt rum är ett bombnedslag med kläder och saker över högt och lågt, eftersom jag inte städar. Men vet ni? DET ÄR SÅ SKÖNT. För en gångs skull är inte mitt liv fyllt av prestationsångest och stress, press och hets utan lugn och ro. Jag rycker på axlarna åt mina borden, blev kär och fyllde arton istället. Är så fruktansvärt lycklig just nu att det nästan gör mig orolig, snart måste ju något dåligt hända? Världens finaste familj och vänner har jag alltid haft, nu har jag även ett bra jobb, världens bästa kille som är min och jag är arton år. Älskar det! Dessutom är det ljusslingor, adventsljusstakar och röda gardiner överallt eftersom det snart är december och jul, åh tycker det är så mysigt. 

Helgen var perfekt. Jobb på lördagen och sen födelsedagsmiddag med fina hjärtana. Fick så fina presenter och tal att jag var helt rörd, maten blev precis som jag hade tänkt mig och hela kvällen var så lyckad. I söndags var det släktkalas, karin åkte hela vägen från stockholm och sen tillbaka bara för att fira mig. Finaste!! 

NU taggar vi studentfest på torsdag, förfest med klassen innan! Hiippp hiiiippp!

Kommentarer:

1 Louise:

Alltså, jag blir så peppad på livet när jag läser det du skriver! Blir så peppad att jag blir alldeles varm i hjärtat, haha! Och glad blir jag också för att du är lycklig.



Kram!

Kommentera här: