OM EN NY BLOGG!

Jag har bestämt mig för att jag behöver ett projekt här i sommar, något förutom jobbet att fokusera på om dagarna. Har haft lite ångest över vad; letat kurser på nätet och stått på händer mot väggen men efter lite inspiration från fina källor har jag bestämt mig för att ta upp bloggandet igen! Jag ska försöka fokusera på skrivandet och ta mig tid att göra det mer - jag älskar ju att skriva men kommer lätt ur vanan att ta upp pennan när jag har mycket i huvudet. Det kommer alltså inte vara så mycet uppdateringar om vad jag gör om dagarna utan mer texter. Jag har ägnat kvällen åt att pilla med designen så nu är lillbloggin iallafall fin & fräsch igen! En renare design som jag hoppas ska vara enklare att läsa än den gamla, fula. Hope you like it like I like you kompisar, puss. 

 
 (ja jag vet att den här bilden är samma som den till vänster men det här inlägget förflyttas snart neråt - och dessutom är väl två pussar bättre än en, right)

Kommentera här: