SO IF YOU ONLY DIE ONCE I WANNA DIE WITH YOU

Good morning andra sidan jorden, HEJ. Day light savings idag så en extra timmes tidsskillnad från Melbourne, dock inte här upp i Queensland! Här finns ingen sommartid för det är varmt jämt, typ. Jag sitter på rummet med datan på magen och lyssnar på morgonpasset i p3, blir så varm i hjärtat av deras stri i öronen! Har spenderat dagen med att bakissova vid poolen med podcasts i öronen. Cravar mcdonalds big time men åt linser och avokado till lunch, åh detta kulinariska backpackerliv... Igår började vi med middag och öl på ett ställe som heter Woolshed. De ger ut mealkuponger till olika hostels här så man får gratis pasta, eller så kan man uppgradera till något från menyn för 5-7 dollar, så värt! Vi äter där varje kväll hehe. Sen köpt vi med oss några flaskor vin tillbaka och satt på hostelet med hela taikon Reef-gänget några timmar innan vi tillslut hamnade på Gilligans som är en stor nattklubb. Där blev det dans och tequilarace och jag hade så jävla kul, älskar ändå att dansa ibland. Carpe natten wiho. 

NU ska jag googla flygbiljetter till hemlig destination, åker redan på torsdag tror jag, så PEPP!! Den som kan gissa vart jag ska vinner en shot (salt o citron inkluderat). puss!

 
 

Kommentarer:

1 hildis:

Saknar dig så mycket att jag snart går sönder!! Skönt att höra att du har det bra. LOVE!

2 Anonym:

HAHA, tequilarace! <3 jag gissar på... BALI ?!?!?

Kommentera här: