Sverigesöndag

Älskar söndagar och söndagsmys. Johan hade lagat indisk kängurugryta som var svingod, och så kollade vi på finalen av svenska melodifestivalen på projektorn. Tyckte kanske inte att vinnarlåten var honung i lillörat direkt men helt klart en värdig vinnare! Bara grejen med mello är ju liksom kul, bryr mig inte så mycket om själva tävlandet. En är ju svensk ändå, det viktiga är att ha ROLIGT osv.

När jag krupit ner i sängen fick jag ett skypesamtal från alstergatan där föräldrarna och farmor var, sen kom även morfar in genom dörren så fick jag "träffa" honom lite också! Blev helt varm i hjärtat när jag såg dessa två russin genom skärmen, finaste. Hur bra jag än har det kommer jag nog ALLTID sakna familjen, en del av amandahjärtat är där hela tiden! Hann även med att prata lite med mr Hallgren innan läggdags, så nu är jag redo för en ny vecka. Hoppas ni har haft en bra helg allihop, love

Kommentera här: