SUNDAY

Hej hjärtan! Har haft en så fin söndag, exakt så lugn som jag behövde. Fick sovmorgon för första gången på flera veckor tror jag och vaknade av att Freja kröp ner hos mig. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att vakna! Vi har flyttar ut ur lägenheten nu så jag är tillbaka på field street en vecka med min finaste gästvänligaste extrafamilj. Emilia åkte till perth igår och det känns sjukt tomt och konstigt, men snart börjar även min resa och jag har sett fram emot att vara själv. När Emilias väskor försvann ur rummet insåg jag hur extremt kaosigt det var bland mina grejer, alltså jag har åtta par skor och så jävulskt mycket KRAFS?? Började organisera lite på morgonen men det kommer nog ta några dar... Vid elva gick jag upp till fotbollsplanen och såg frejas lag spela, så mysigt! Fick flashbacks och saknade fotbollen supermycket. När resten av familjen sen gjorde sig i ordning och gick på teater åkte jag in till stan och tog en kaffe med Juliano som jag inte träffat på flera veckor. Övertalade honom att prova hot chocolate med peppermint syrup för det är sviiingott men han var inte imponerad, haha skrattade i en kvart åt hans min. Åkte vidare till gymet men det blev tråkigt efter en timme så drog med mig Andy ut på en löptur i solen istället, det var så sjukt skönt! Ångrade dock några gånger att jag valde just en polis som träningspartner, satan vad vältränad han var... Sen åt vi sushi, kollade på film och jag pratade med lillmamsen som åker till Frankrike imorgon, avis! Allt som allt en mycket bra söndag. PUSS

Kommentera här: