AUSTRALIEN

Jag vill så gärna blogga härifrån. Ha en fin, bra blogg med snygg header, fina stora bilder och kul innehåll. MEN jag har en skitheader på min australienblogg, har ingen kamera så kan inte fota och ja... det är ursäkterna. Kan ta kort med Iphonen men av någon anledning är det inte lika roligt, vill ha en systemkamera. Ska nog kolla runt lite kanske...
 
Annars är det bra. Lite ensamt än så länge, jag är i någon slags mellanfas där jag fortfarande saknar livet hemma lite för mycket för att till hundra procent njuta av livet här. Dagarna har gått fort och ändå känns det som att jag har varit här längre än bara tio dagar. Jag önskar ofta att jag hade rest tillsammans med någon och varit två att dela allt detta med, Melbourne är en FANTASTISK stad och jag längtar tills jag känner mig som en del av den. Lyckas jag bara få ett jobb och lite sånt så kommer tillvaron bli stabilare, jag är för rastlös för att njuta av att inte göra så mycket.
 
Ikväll ska jag träffa Chloe, min fina Chloe som jag har kvar sedan vi bodde i WA. Hoppas verkligen att vi hittar tillbaka till varandra så som vi brukade umgås då. Imorgon ska jag först fika med en annan svensk au pair här i Melbourne som jag har pratat med lite på facebook, sedan ska jag äntligen få träffa sverigegänget med Johan, Felicia osv. KUL! 
 
Nu, tvätta lillkroppen och tåga iväg till South Yarra, mooooot Chloe.
 

Kommentera här: