GOOD FRIDAY OCH EGENTID

Långfredag idag och jag är äntligen ledig!! Har räknat ner hela veckan. Mia och Johan och las barna åkte till Queensland imorse, jag åker imorgon och guuuud vad det ska bli NICE! Har sett fram emot denna semester länge, vi ska upp till tropikerna i norra Australien. Vi flyger till Cairns och åker sedan lite uppåt till en stad som heter Port Douglas där vi har hyrt ett beach house. Anledningen till att jag och resten av familjen åker på olika dagar är för att de är rika och bortskämda och flyger därför Quantas med lounge på flygplatsen och film i sätet framför medans jag som är backpacker flyger för en tredjedel av priset med budget och inget incheckat bagage... Har packat för en vecka i min handväska jag normalt knappt får ner träningskläderna i, tänkte leva i bikini och flippisar.

Idag har jag alltså huset för mig själv och det betyder AMANDADAG! Började dagen med blåbärspannkakor och te, älskar goda frukostar så mycket? Nu ska jag cykla bort och stämma av lite med Liza som jag ska house-sita åt när vi kommer tillbaka, då ska de på semester en vecka och jag ska bo i deras hus. Det ska även Alex och Emilia som just nu båda bor på hostel, tror det kommer bli en supervecka! Sen ska jag jobba på lentil all day long och jag längtar för det var jättelängesedan sist. Hoppas ni får en fin good friday allihop! Puss

https://cdn2.cdnme.se/2218581/7-3/pic_51597979ddf2b37a825f6753.jpg" class="image">

Kommentera här: