500 FLINDERS STREET

Bästa! Det är fredag! Tänker abslout inte skriva TGIF då det är det abslout töntigaste uttrycket som nånsin glidit genom lillhjärnan min men jo, fint med helg ändå. Vad har hänt då på sista tiden, nää inget speciellt, inget nytt, bara tråkigt. Jag har bara, eh wait for it, FLYTTAT IN I MITT LIVS FÖRSTA EGNA LÄGENHET!!! Lyckan. Mitt i centrala melbourne på Flinders street bor numera jag, Alex och Emilia i en etta. Jag och Emilia delar säng och Alex sover i en bäddsoffa men alltså, den är perfekt. Fullt möblerad, elen ingår i hyran vilket betyder att vi kan maxa AC:n och kolla på TV dygnet runt, och vi har en rooftop. Hela taket är en öppen balkong med utsikt över melbourne skyline och yarra river. Det är amaaaazing. Ikväll ska jag jobba och sen ska vi skjuta champagne från roof topen och fira, enough said om den fredagen! Hoppas ni har en bra helg på g, puss hjärtan

Kommentera här: