3. FIVE ITEMS I LUST FOR

1. En biljett till Peace and Love i borlänge i Juni. Är förtillfället pankare än någonsin, fruktansvärt olägligt då det mesta verkar kosta just nu... Men en vecka med sol, musik, camping och sköna vänner skulle jag abslout inte tacka nej till i sommar!

2. Ett par nya vita, låga converse. Mina gamla är använda till döden, spruckna i sömmar och nerslitna i sulorna. Jag har lite för lätt att fastna för vissa plagg, svarta jeans och vita converse är klassiska plagg jag sliter sönder på grund av daglig användning. Min kärlek till Converse sträcker sig så långt att jag faktiskt planerar att ta studenten i dem, vem vill inte springa ut i bekväma skor?

 

 

 

3. Nytt skal till min stackars Iphone. Jag är förmodligen världens klumpigaste människa och det händer att mobilen min ligger mer på golvet än i min hand. Eftersom Iphone olyckligtvis är gjord i glas är den fruktansvärt sprucken... Min pappa brukar säga att jag borde ha en rund gummimobil så den studsar tillbaka när jag tappar den, men tills någon uppfinner en sådan nöjer jag mig med nya skärmar.

 

 

4. När jag väl har fått en hel Iphone skulle jag behöva ett snyggt och stabilt skydd till den. Har jag lite tur förlänger det livslängden lite i alla fall...

5. Sommaren är på g, och eftersom jag nu ska på festival och har nya skor (för allt man önskar slår in, right?), behöver jag ett par snygga jeansshorts att glida runt i. Gärna ett par höga, med nitar på fickorna.

 

Kommentera här: