PUMP YA BODY

Världens bästa Mia och jag efter bodypumpen ikväll. Älskar att ha ett gym med gruppräningsklasser så nära huset att träna på, stilla friskis-abstinensen lite! En grej som är annorlunda här mot hemma är uppvärmningen, australiensarna fattar verkligen inte poängen med det? Det enda man gör är en låt i början med lätta vikter på stången, så kör man typ 5-10 st av alla övningar som kommer under resten av passet... så UPPFINNINGSRIKT.I början tyckte jag det var jättekonstigt att inte få upp pulsen något och hinna bli varm i kroppen men nu har jag vant mig.

Visar även här upp mina nya löpartights, har velat ha et par trekvarslånga jättelänge pga svettiga smalben (misstänker att det kan va nåt som är kvar sedan fotbollen, blir alltid SUPERsvettig precis där benskydden satt?....). Så äntlige hittade jag dessa igår och slog till, gissa vad de kostade? Wait for iiiiit, FEM dollar!!!! alltså ca 35 kronor. Så jävla dyrt asså, tur att man har resurser på kortet sattsäga annars hade en ju vart bankrutt vid det här laget. Nä men ärligt, är så nöjd, tackar Salvation Army för all min livslycka just nu då deras second handbutiker är BÄST! mvh budgetshopparn

 

Kommentera här: