Lillördag

Hola a todos de amigos de leer las bloggas del mias! Har nog glömt typ 95 procent av all spanska jag lärde mig i gymnasiet, hur snabbt trycker man bort information egentligen? Och vad har jag ersatt den med som är så viktigt att alla spanska verb försvann? Kan man ju undra. IALLFALL är det onsdag idag och jag är svårt nöjd med hur produktiv jag har varit! Började dagen med ett cirkelfyspass med isaac på nåt dodgy litet gym, billigt var det och träningen var faktiskt bra. Vi hoppade bland annat hopprep, har glömt hur kul det är? Måste nog köpa ett hopprep. Sen jobbade jag lunch på Tonys, lite mer att göra idag än igår och guldkanten sattes när en kund sa att jag var lik Malin Åkerman... Tog det som en komplimang.

På eftermiddagen lämnade jag in mitt CV på en coffeeshop som sökte barista, rätt fancy så hoppas inte på för mycket men håll tummarna ändå! Tog en löptur med mr Tuvfesson som har fått nåt spatt och ska springa maraton i maj, toke?? 4,2 mil, haha oh my. Men ska troget heja på honom!

Nu ikväll har jag och Emilia ätit nudlar och te-myst, hon fick även leva lite wild and crazy då jag körde henne till tågstationen. Vi överlevde som tur är så nu ska jag krypa ner i sängen och börja läsa sista hunger gamesboken. Hoppas ni mår bra! puss

Kommentera här: