Bygger om

Har ändrat lite i designen här på bloggi i ett försök att trivas lite bättre så jag bloggar mer. Är inte hundra procent nöjd men den är bättre än den gamla iallafall... Vad tycker ni om headern? Det klickbara 'amanda westerberget' i överkanten har gett mig gråa hårstrån och flintiga fjun på skallen men får fanimig inte bort lilltexten så vi får ta ett andetag och LEVA MÄ´N. 

Nu ska jag faktiskt verkligen försöka att komma igång här, blogg mode: on!

(ps JA jag har fuskat och skrivit inlägg och tidsinställt bakåt, bättre sent än aldrig! så scrolla neråt om ni vill läsa om mitt jobb osv osv)
 

Kommentarer:

1 Louise Lennebratt:

Om du vill ha bort den texten så går du in på "redigera kodmallar", sedan raderar du raderna mellan långt upp på sidan, alltså "{{ blog.title }}
{{ blog.description }}". Sedan får du göra så på både startsida, inlägg, arkiv och kategorier. :)

2 Louise Lennebratt:

Okej, vet inte varför det tog bort typ hälften av det jag skrev? Menade att du skulle ta bort det som står mellan < header> och < /header>. :)

Svar: men guuu åh älskar dig! Tusen tack!! :D
Amanda Westerberg

Kommentera här: