Opa dinner style

Har precis gått och lagt mig med årets matkoma. Jag och Freja stog för middagen ikväll och bjöd på en magnifik trerätters supé! Menyn bestod av tapastallrik med kex, oliver, ost, hummus, fetaröra osv till förrätt, asiatisk nudelsallad med mango och kyckling som main och ananas med vit chokladsås och vaniljglass till efterrätt. Allting var supergott och nu är jag så mätt att jag avlider, dock lyckligt med len eftersmak.

Klockan står på 07.00 för imorgon ska vi med båt åka ut på revet och snorkla hela dagen! Är lite rädd då båtar inte är mitt favoritunderlag MEN tror att det kommer bli en helt fantastisk dag, ser fram emot det så mycket. Nu är det sovadags, ska ladda ordentligt och planera flyktvägar i havet ifall jag skulle stöta på en haj. Natti!

Kommentarer:

1 Hajnörden:

Kom ihåg!! inga smycken som glänser och får dig att likna en firre, och slå den hårt på nosen om den skulle leta upp dig trots inga smycken!
och åh, just det.. hälsa från mig om du träffar på nån ;D

Kommentera här: