Its always been you


Obeskrivligt hur kär jag är i den här grabben, hur mycket jag faktiskt älskar honom. Och nu har vi varit tillsammans ett helt år! Känns som mycket mer på ett sätt eftersom vi har kännt varandra i över tre år, och lets face it, någonstans har jag varit kär i honom sedan vår första morgon ihop. Han är min definition av kärlek, den enda jag har varit kär i på riktigt och killen jag aldrig lyckades släppa trots många ihärdiga försök. Sedan blev han min på riktigt, och har nu alltså varit det i exakt ett år. Ett perfekt år jag alltid kommer se tillbaka på med värme i hjärtat, och jag hoppas verkligen att det kommer vara han och jag länge, länge.

Kommentarer:

1 Louise Lennebratt:

Alltså, ni är ju bara för gulliga tillsammans! Jag önskar er all lycka och hoppas att ni kommer vara tillsammans länge, länge!

Kommentera här: