290112

Näää men TJA. Sitter här och pysslar lite projektarbetsblogg (länkar när headern är klar oook?) och lyssnar på min lyckorus-lista. Har haft en dyngbra helg FAST mina tjejer har vart ute typ fem gånger och jag inte har varit med en enda. Är lite tråkigt att säga nej och inte följa med när jag vet att mina favvisar ska ut på äventyr, men är faktiskt rätt nöjd att jag lyckades! Plånkan är ju glad för det också, osv. 
Såååååå min helg då: I fredags var jag med girlsen och åt tacos, kladdkaka och ett kilo smågodis, hallelujah vad mätt jag var. Jobbade lördagsförmiddagen, sedan lyckades jag äntligen få iväg rumpan till stan och trä benen i ett par nya jeans! Curve ID från Levis blev det, dom mätte mått och tog fram en modell som var utvald för just mig, *prinsessa*

På lördagskvällen blev jag och mannen bjudna på Valfrids trerätters av hans mamma och man. Supermysigt! Åt trattkantarellsoppa, kött med pepparsås och glass med varma bär, mmmmmm. Vi hann med en liten sväng till Pitchers också för en öl, men var jättemycket folk och jag skulle upp och jobba så blev inte så sent. det är ju en dag imorgon också ni vet?? 

Idag har jag alltså då workat, skrivit på projektarbetet med fridaslida och nu ska jag och el familiano bort på middag. Söndagar kan faktiskt vara bra! Hoppas ni har haft en fin helg mina hjärtan, you deserve it

Kommentera här: