I'M GONNA GIVE ALL MY SECRETS AWAY

Halvvägs mot körkortet idag efter ett avklarat teoriprov, och det känns så jääääävulskt bra. Vet att man inte får berätta sådant för folk för det ska va hemliz, men vafan min blogg och mitt körkort? Vill ju fira liksom, hurrar för mig själv nu!! Tänker dock inte berätta när uppkörningen är (såklart), blir pinsamt om jag kuggar då... Men klarar jag inte första eller andra får jag väl klara tredje då, vad gör det om hundra år?

Vaaad har hänt mer idag då? Hängt i radiostudion hela eftermiddagen och agerat tekniker då några spelat in sina sommarprat som vi har skrivit i textkommunikationen. Så kul uppgift ändå! Blev hämtad från skolan av tobias, hade feta planer om träning men ja, ni vet ju hur det är med sådant där. Kom hem, åt mellanmål, hamnade i sängen och sov som en princess i 2.5 timme... När jag vaknade lagade jag och hilja fisksoppa med saffran till mamma och pappa som kom hem från stockholm, sedan klädde jag på mig hundra lager kläder och mötte upp Arda för en promenad i kylan. Nu ska jag ta en varm dusch och krypa ner i sängen, imorgon bitti väntar jobb! Puss

Kommentarer:

1 Louise:

Grattis, Amanda! :D

Kommentera här: