FEM SAKER JAG HATAR:

1. När någon inte lyssnar på mig när jag pratar. Kan va att den avbryter, kollar mobilen samtidigt eller spanar folk åt höger och vänster fast jag sitter där framför och förmodligen säger nåt SKITviktigt

2. När någon bygger in det den vill ha fram i en gosegullig fråga så det inte ska låta tjatigt/dumt/nåt annat negativt. Typ såhär: "Amandisen vad är din plan, ska du dammsuga imorgon?". Översättning=Amanda dammsug imorgon. Varför inte bara säga det då, jag kommer ju ändå bli irriterad över innebörden eftersom jag inte vill dammsuga...

3. När folk säger "ny vecka, nya möjligheter!". Tillåt mig spy

4. Folk som skriver allt i sitt liv på Facebook. Exempel - status 1: "snörar på mig skorna för nu ska jag träna!" Status 2 (en timme senare): "åh va skönt träningspass, sol och fint osv. Nu blir det makaroner och top model" Status 3 (en kvart senare): Analeigh är bäst hon borde vinna!!" Status 4: "Makaroner är fan gott det XD" Status 5: "nej nu blir det dejta kudden, trött ja är! Natti"

Alltså ärligt? Ge er

5. :P, :O, x), xD, XD, -.- och :C

 

Kommentarer:

1 Läsare!:

Kändes som jag kunde ha skrivit de där.. Kunde inte skrivit de bättre själv!! :)

2 Louise:

Hahaha, jag verkligen HATAR den första punkten! Så otroligt irriterande!

3 Hildis:

Hahaha kul att jag gör typ minst två utav de där... Men ver att du gillar mig ändå :ppp

Kommentera här: