I think it's time for all those morals to leave

Slet mig upp ur sängen imorse för en körlektion kl 07.30. Cyklade ner till stan och höll på att blåsa bort, det var storm?! och spöregnade, och var kolsvart. Var ej jättesugen på att vara igång, sängen var så mycket varmare... Satt iallafall kvar på körskolan och pluggade teori ett tag efteråt, innan jag åkte hem och skrev psykologiuppsats. Har sagt det förr och kommer säkert säga det igen men ta mig bakifrån vad TRÖTT JAG ÄR PÅ SKOLAN. Skiter fullständigt i derivata och psykoanalyser, får väl sota för det snart. Vill ju bara att mitt liv ska vara helg, glitter och regnbågar nu ju. 

JAJA, snart ska jag iallafall möta upp Julia för att träna och sola. Kollade mig i spegeln imorse och såg ett LIK. Alltså ärligt, på en skala 1-zombie är jag på max, inga nyponrosor här direkt. Ikväll ska jag äta försenad födelsedagsmiddag på Via Appia med el familiano och tobias, woho! :-))))))

såhär happy borde man vara jämt, som virvelvinden och jag

Kommentera här: