Sommarlov

Har tänkt på en sak. De dagarna man (eller iallafall jag) har tid att sitta vid datorn och då även blogga är de dagarna när jag inte gör någonting annat, något roligare. Därför blir dessa blogginlägg rätt tråkiga, man gör ju ingenting. Idag till exempel, har jag gjort det här: sovit så länge att jag hann vakna och somna om sju gånger och sedan gick jag inte upp ur sängen förräns jag hade tröttnat på att ligga still, ätit amerikanska bananpannkakor till frukost, solat på studsmattan, läst min favoritbok (den är liksom så bra att varje gång jag läser den måste jag läsa ut hela direkt), pluggat lite teori och målat naglarna knallröda. Men guuuuuuuud vad spännande vilken tuuuuuur att du bloggade just idag!! Nä, men ärligt. Ni fattar. Har dock varit en av de skönaste dagarna på länge, jag älskar verkligen att ibland ha en dag utan en endaste tid att passa. Jag får sova så länge jag vill, äta så länge jag vill och göra vad jag vill. Så skööönt!

Annars i veckan har jag solat och badat med brudarna, tagit kvällsdopp, tränat fotboll varje dag och nästan dött av värmeslag, övningskört jättemycket och målat min griffelvägg, typ. Kan ha glömt något, men vad gör det om hundra år? Helgen bjuder på två fotbollsmatcher och ett poolparty, kan bli spännande!

Men nu tills nästa tråkiga stund, puss

Kommentera här: