MITTICITY | MODELLJAKTEN


Spotta kendizarna i bilden. Modelljakten letade karlstadjuicy och vi var självklart där och kollade. Satt på Waynes och sa sakerna vi ba måste säga för att hålle uppe vår image som coola artonåringar, typ hur töntig andreas wijk egentligen är och varför hans hår är så stort. Fast egentligen tyckte jag det var rätt ballt att se kenza på riktigt för hon är så sjuuukt fin. Inofficiellt då. Officiellt är vi för coola. Bara pre-teens som jagar wijk ända fram till toan, vi satt coolt kvar och himlade med ögonen åt varandra. Så vi rullar.

För övrigt saknar jag just nu tre saker: mina nycklar som än en gång har slagit ut vingar och försvunnit, mitt friskiskort och mitt spotify premium. Fanns tydligen inte nog med pengar på lillkontot när själva premiumet skulle förnyas... hipp hipp.

Jaja, vad gör väl det om hundra år? TUR att jag kan sjunga så fint!!! och gå så snabbt. så slipper jag cykla liksom, OCH träna. Det löser sig kompisar.

Kommentera här: