Girls night

Lång skoldag idag, slutade 16.40 med en tre timmar lång samhällslektion. Inte så skönt! Men hade idrott första lektionen, så fick en bra start iallafall :) Jag gillar att ha idrott på morgonen, man kommer igång och piggnar till för resten av dagen.

Efter skolan tog jag med mig min Julls ner på "tjejkvällen" på butikerna i stan, det var stööört mycket folk överallt! Men jag hittade ändå lite grejer, bland annat ett par riktigt tighta jeans som jag har letat rålänge efter, och en halsduk. Letade efter en skinnjacka också, men hittar ingen som jag tycker om :( Vill helst ha med pälskrage, men verkar vara omöjligt att hitta.. typiskt!

Nu ska jag krypa ner i mjukisdressen och kolla på några avsnitt av Gossip Girl, älskar hösten för då kan man ligga inne och mysa!


Kommentera här: