Boxning och smoothie

Sitter här och är helt skakig efter ett GRYMT boxningspass. Alltså det är så brutalt roligt, hade det inte varit lika brutalt jobbigt hade jag nog kunnat fortsätta forever. Känner framför allt i bicepsen (eller om det är tricepsen, lär mig aldrig vad som är vad) efter uppercutsen (har nu börjat slänga mig med lite coola boxningsuttryck, för er som inte är lika coola är det slag underifrån). Kommer ha så skön träningsvärk imorrn, mm.
Återhämtar mig med en god smoothie, som ni ju vet är det viktigt att äta efter träning så kroppen kan bygga muskler! Jag älskar smoothies, och det bästa är att man får ha i precis vad man vill :D Idag gjorde jag på:
Mjölk+havregryn (Bas. havregryn kanske låter lite konstigt med det mättar mer, perfekt till träning)
Melon, apelsin och en banan
lite kanel och spirulina (Det är en jättenyttig alg, bra för allt typ. Den finns i vårt skåp eftersom fam westerberg fick för sig att detoxa en månad förra året.. gick väl bra ett tag men sen bytte vi algerna mot choklad igen, tråkigt att bara äta tråkiga saker!)


Sedär, fick ni dagens mattips också, gött. Nu: dusch sen sängen!


tummen upp för boxning! frågan är ju bara vad tjuvmasken kom ifrån..?

Kommentarer:

1 Hildo:

Drar med mig själv och Elin på nästa pass så kan vi äga tsm alla 4!!!

Kommentera här: