Skogshuggarn

Julen är över och nu är vi påväg mot nyår! Jag hade en superjul med massa släkt, massa mat, ännu mer godis och bra julklappar. Allt var som det skulle med andra ord! Bästa julklappen var helt klart en iPhone4 som var väääldigt efterlängtad, min gamla mobil höll på att falla isär...
Just nu njuter jag bara av att ha lov och kunna göra vad jag vill, hur skönt som helst! Var nere på mellandagsrean en sväng med hilda igår, fyndade faktiskt lite kläder, en soft skogshuggarskjorta bland annat. Det som är jobbigt är att det är så himla mycket folk, man kan typ inte andas i vissa affärer.
Nyår på fredag, spenderar den med mina finaste tjejer. Kommer bli awesome!
Saknar julia också, dags att komma hem snart nu.
God jul i efterskott, och gott nytt år i förskott. Puss!

Kommentarer:

1 Arda:

Cooling!

2 anonym:

Rå nöjd :D

Kommentera här: